Friday, November 16, 2018

BBM3410/18 : Syantik Gila

Bila mana buka Joox, aku memang terkejut lagu "Syantik Gila" ni berada pada carta teratas dalam masa yang begitu singkat. Aku pun cuba nak dengar, sedap sangat kah.
Bila dengar, aku tak mampu nak teruskan. Aku tak mampu habiskan lagu ini apabila sampai pada si lelaki ini menyanyikan liriknya yang berbunyi "aku hanya seorang wanita, aku hanya ingin di manja". Sumpah geli.
Lirik ini diteruskan dengan "ku tak peduli orang bercerita, aku memang paling jelita". Lagilah aku rasa nak termuntah kejelikan.
Tahniah lah, bagi peminat dan mereka yang suka menzikirkan lagu ini. Pemikiran kalian dah makin terbuka. Haa tepuklah, dengarlah, menyanyi lah puas puas. Buat lah cover, parody, itu semua diperlukan.
Mungkin lepas ni si Safiey ni akan dijemput membuat persembahan di konsert konsert, dijemput ke konti radio, lagunya dijadikan lagu program orientasi.  Dan kalian bolehlah bertepuk tangan menyanyi bersama.
Korang buatlah. Aku? Sorry geli geleman.



0 comments:

Post a Comment