Thursday, November 15, 2018

BBM3410/18 : Kalendar 2019




Hola Semua .

Minggu ini hario yang sangat seronok tapi perlu dibayar dengan harga yang mahal.
Kelas lain batal tapi ade satu kelas atas talian kena buat iaitu kelas multimedia.
Haaa ... dengan perkhabaran berita itu, membuatkan aku rasa sangat gembira dan sayang sangat dekat Prof  Normaliza ni.

Keterujaan aku terhenti seketika kerana terpaksa melakukan tugasan atas talian ini.
Aku redha dengan ketentuan tugasan tersebut. Walau bagaimanapun, berbekalkan ilmu, bakat dan pengalaman yang aku kecapi dengan Abg Syuk, aku sangat mudah untuk melakukan tugasan ini di samping keluarga tersayang.... ( ehhhh... macam takde kaitan je kan yang hujung tu. heeeee :) )

Haa saat yang dinantikan telah tiba... nampak macam mudah tetapi kerjanya sangat rijik. Namun begitu rintangan ini aku dapat hadapi dengan bantuan kawan-kawan.

Jadi bila budak bahasa belajar multimedia ini lahh hasilnya....
Selamat menonton sahabat sekalian .



0 comments:

Post a Comment