Saturday, November 17, 2018

BBM3410/18 : Seminggu Berhari Raya

Assalamualaikum wbt semua .


Berjumpa lagi kita dalam posting kali ni.  Okay.... aku nak kongsikan satu cerita yang menarik berkaitan tugasan multimedia kali ini. Haaa... kali ini kami semua diberikan tugasan dengan melakukan parodi video muzik lagu yang dipilih. Kumpulan aku memilih lagu Seminggu Berhari Raya. 

Haaa... ia nampak macam mudah tetapi kerja agak rumit sebab kena ikut rentak dan irama lagu.
Macam macam ragam ahli kumpulan aku menyanyikan lagu tersebut dengan aksi jenaka yang kelakar. Hahahaha. Tapi apa pun agak susah bila kita nak edit video rakaman tersebut. Agak renyah proses edit video kerana kita perlu samakan muzik lagu dengan suara penyanyi tersebut. 

Jadi setelah berhempas pulas mengedit video lagu ini. Maka inilah hasilnya video dari kumpulan aku. Harap semua dapat berhibur dengan video kumpulan aku. 



2 comments: