Wednesday, October 3, 2018

BBM3410/18 : Kelas Atas Talian

Assalamulaiakum & Salam Sejahtera semua sahabat blogger sekalian. 

Haiii .... 

Okay kali ni saya akan berkongsikan kelas atas talian yang diberikan oleh Prof Normaliza. Pada Minggu ke-4, Prof telah membekalkan kami semua dengan tugasan individu yang menggunakan portal PutraBlast secara atas talian. 

Apa yang menariknya ialah kami semua diwajibkan menjawab tugasan tersebut dengan mengikut ketetapan arahan Prof Normaliza. 

Antara arahan yang diberikan oleh Prof adalah seperti berikut :

Tugasan individu


1. Berikan persepsi anda tentang jenis-jenis media sosial / media teknologi yang terdapat dalam bab 1 buku BOOM (minima 100 patah perkataan, maksima 150 patah perkataan)

2. Pilih salah satu media sosial/ media teknologi tersebut (bab 1) dan bincangkan (minima 100 dan maksima 150 patah perkataan) bagaimana anda menggunakan teknologi tersebut dalam pembelajaran di universiti.

3. Emelkan tugasan di drnormaliza@gmail.com

4. jika tidak mengikut arahan, emel anda akan dipadam dan tiada markah individu. 

5. Tugasan hanya boleh emel pada pukul 2- 3 petang SAHAJA. jika awal atau lambat, emel anda akan dipadam dan tiada markah untuk tugasan ini. 

Walau bagaimanapun, tugasan kali ini amat menguji kesabaran kami kerana masih menjadi tanda tanya “di manakah markah kami menghilang?” Hahahahahaha….




Sekian saja coretan saya pada kali ini. Tatatata


0 comments:

Post a Comment